KORONA GÜNLÜKLERİ 32

01 Mayıs 2020


Korona günlerinden merhaba herkese, hava yağmurlu akşam gök gürültüleri eşlik etti okumalarıma. İyide oldu domates karıklarına domatesler ekilmeden sulamaya gerek kalmadan ıslandı. Dün arka bahçeden çıkardığımız bir kaç laleyi ön bahçeye ektik. Aldığım çiçek tohumlarını ektik. Mor leylak ağacımız kurumuş onu kestik. Şu an dışarı baktım da beyaz leylak açtımı diye oda 2 çiçek sunmuş bize gördüğüm kadarıyla. 
Sabah her zamanki saatte kalktım günlük rutin işleri yaptım. Annemin ve ağbimin ilaçları bitmiş. Üstümü giyindim ana sağlığa gideceğim, tv de 1 mayıs  haberine denk geldim, baktım telefondan takvime gerçekten 1 mayıs bugün, çalışmaz ki ana sağlık ile eczaneler:)) ters geri üstümü çıkardım pazartesiye kaldı ilaç işleri.
Bu arada tüm emekçilerin 1 MAYIS günü kutlu olsun. 
Evin ortalık işlerini yaptım, yataktopla, bulaşık yıka vs. İşim bittikten sonra bilgisayarı açtım biraz bloglara baktım. Bu arada çöp arabası çöp konteynırlarını tak tak vura vura boşalttı. Dikkatim dağıldı. 


Nisan ayında okuduğum kitaplar bunlar 3 tane de dergi okudum. Elimdeki eski okuyamadığım dergileri okuyorum, yeni dergi satın almıyorum belki korona bulaşır diye.


Çantamın ilk sırasını ördüm. Kolay ilerliyor bu gün de alt kısmını öreceğim.


BABAMIN MUTFAĞI

Genç bir adam, rüyasının ardından gidip usta bir sommelier olabilmek ve babasının beklentilerini karşılayıp ailenin barbekü restoranını devralmak arasında sıkışıp kalır.

İşimi örerken bu filmi izleyeceğim.

10 yorum:

  1. Ne güzel bir sürü kitap okumuşsun,tebrik ederim👏🏻Keyifli bir filme benziyor Babamın Mutfağı 🤗

    YanıtlaSil
  2. Filmi güzelle benziyor. Okuduğun kitapları hiç birininde okumammıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski kitaplar aslında hepsi yeni kitap almama kararım var evdekileri tüketeceğim.

      Sil
  3. Bende örgü çantalara dadanmış durumdayım, çok zevkli ve kullanışlı oldu ördüm iki tane kendime.

    YanıtlaSil
  4. motifli çanta merakımı celbetti. benimde aklımda olan bir çalışma bakalım kısmet ne zamana sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çalışkanlığın ve istikrarın adresi yüreğiminiklimi'ne selam olsun... Allah'tan kolaylıklar, esenlikler, huzur ve mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil