YOL KARARDIĞINDA YOLUNU AYIRANA DOST DENMEZ

27 Mayıs 2020


Dün akşam üzeri yağmur yağdı, bu günde rüzgarlı ve soğuk bir hava var. Annem bir karık daha yaptı fasulye ekmek için, yağmur bastırınca kaldı ekemedik. Bugün de çamur bahçeye girilmiyor.
Sabah erken kalkıp kahvaltılarını yapmışlar, bana dokunmamışlar ben uyudum 10 gibi kalktım ağbimin insülününü yaptım. Ortalığı topladım, bulaşıkları yıkadım. Akşam yemeğini ocağa koydum.
Üstümü değiştim, maskemi taktım çarşıya gittim. Manava uğradım meyve ve domates salatalık aldım. Bankaya uğradım. Çanta tamircisine gittim çantamın fermuar kısımlarında açılma var. Yeni fermuar yaptırmak için tamire bıraktım. 


Oradan markete geçtim ağbimin peyniri bitmiş onu aldım, tam çıktım arkadaş ile karşılaştım karantinadan bu yana telefonda görüntülü konuşuyorduk. O da annesine salatalık almaya uğramış, ama maalesef ürünler tam açılmadığından salatalıklar açılmamıştı daha. Kenarda sosyal mesafeyi koruyarak biraz sohbet ettik. Sonra ayrıldık.


Sonra anneme çiçek aldığım seranın çiçekçi dükkanına geçtim bu güzellikleri aldım. İnstagramda gördüm frida saksılık çok hoşuma gitmişti bende bunları kendime hediye ettim.

saat şu an 14:35 bu saatten sonra sadece bir film izleyebilirim. Yeni bir diziye başladım In the dark umarım sonuna kadar gidebilirim.
Filmi yarın size bildiririm. 
Bu arada yeni blog komuta sayfasına bakan oldu mu? yayın kısmına baktım yeni yayını nasıl gireceğim bulamadım o ekranı? bilen varsa paylaşırsa sevinirim.




15 yorum:

  1. yeni paylaşımını , yayınlarım sayfasında sağ alta artı tuşu var oradan yapıyorsun canım ... bu arada saksılara BAYILDIM !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkür ederim arkadaşım, peki resimleri nasıl ekleyeceğiz? Bende sırf saksıların güzelliği için aldım bunları, farklı bir ambiansı var.

      Sil
    2. üsteki butonlardan 16. cısı , film seridinin yanı resim ekleme sekmesi canım

      Sil
    3. üstte benim öyle bir buton yok. artıya bastım yeni yayın açtım başlığa deneme yazdım ondan sonrasını beceremedim yazı yazma alanına nasıl geçeceğiz? entere basıyorum geçmiyor fare ile tıklıyorum geçmiyor ......
      aslında ekranları print screen yaparak birisi bir yazı hazırlasa iyi olacak bu konuda.

      Sil
    4. Googlede arama yapsana , vardır kesin . en azından yabancı bloglarda. olmadı eski sürüme dön. ben öğle yaptım , yenisine alışamayınca :)

      Sil
  2. Sinir oluyorum bloggerın zorla sayfasınu değiştirtmesine. Kullanmıştım ilk gördüğümde hiç sevmemiştim, şimdi yine zorla değiştirtecekler. En eskisi en iyisiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beceremedim handan başlık deneme yazdım içerik yazan kısma geçemedim bir türlü resim nerden eklenir onu da bulamadım.

      Sil
  3. Şu ara ne birşey izleyebiliyor ne de okuyabiliyorum ayarım kaçtı yine, o saksılara bayıldım yalnız, ne iyi etmişsiniz hediye ederek kendinize :)

    YanıtlaSil
  4. Saksı çok güzelmiş çiçekle de tam uymuş (:

    YanıtlaSil
  5. O saksılara bayıldım ben nasıl da güzeller...

    YanıtlaSil
  6. bakla çorbası saoool :) frida saksı ne güzelmiiiş. :) yeni blogger arayüzünü ve panelini kullanman gerekmiyor. gerekmeyecek. isteyen eskiyi isteyen yeniyi kullanacak. ben de daha hiç kullanmadım yeni paneli. eskiyi kullancam. sen de öyle yap yanii. ilerde bir gün eskisi kalkarsa o zaman öğrenirim ben deee sana söleriim. endişe etmee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yenide başlık yazısından öte gidemedim eskiye devam bence. Çorbayı umarım yapar beğenirsin.

      Sil
  7. Ben nedense yeniye adapte oldum ama belli de olmaz eskiye dönüveririm :) Saksılar harika, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil