HİÇ SEVMEMEK MUTSUZLUKTUR

30 Mayıs 2020


Bugün hava yağmurlu hemde ne yağmur, serinde. Sabahtan yoktu yağmur temizlik yaptım cam sildim:)) Ondan sonra eczaneye gittim ilaçlarımızın günü gelmiş ağbimle ikimizin onları aldım. Oradan migrosa geçtim, yine uygun fiyata kitap varmı diye baktım bir sürü kitap gelmiş ama cep boy:))  önümüzdeki ayın kafa dergisi ve pozitif dergisini aldım. Dergilerin poşet içinde olmasına seviniyorum.


Ucuzlukçuya geçtim çiçek toprağı aldım. Oradan şarküteriye geçtim peynir aldım. Manava geçtim alışveriş yaptım. Oradan kitapçıma geçtim yolda yağmur başladı. Ismarladığım kitaplar gelmiş onları aldım. 


Durağa geçtim minibüs bekledim o yağmurda şırk su oldum. Neyse yağmur hafifledi minibüs geldi. Eve geldim aldıklarımı yerleştirdim. Film izleyemedim dizi izliyorum şu an. Gece de dergi okuyacağım şimdilik benden bu günün haberleri bu  kadar.





8 yorum:

  1. pozitif dergisini çok görüyorum ama hiç okumadım nedense , önerir misin ?

    YanıtlaSil
  2. Dilek'in sorusunu ben soracaktım, Pozitif dergisi ile sıkça karşılaşıyorum ama hiç okumadım önerir misiniz diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tane alıp deneyin eğer kişisel gelişim ile ilgileniyorsanız.

      Sil
  3. ne güzel şiirmiş,sözleri çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil