HAYAT BİR TRENDİR TREN İSTASYONU DEĞİL

05 Mayıs 2020



İki gündür yağan bir yağmur var buralarda, dün akşam üzeri dindi, kuşlar ortaya çıktı ötmeye başladılar. Bahçe ççamur içinde uzun zaman girilmez bahçeye artık. Fasulyeler kaldı ekemedik. 


Yağmurdan sonra şöyle bir güneş açsa 
 görebilsek ne güzel olurdu. Ama maalesef mümkün değil salı hariç her gün yağmur gösteriyor hava durumu.

Dün bütün gün oturdum, hava yağmurlu olduğu için alışverişe çıkamadım, bu güne kısmet artık yağmazsa alışverişteyim.


Dün otururken el işi çantamın 3. sırasının motiflerini yaptım bu arada 2 film izledim. Filmler bittikten sonra bilgisayarımın sık kullanılanlarındaki adreslerini temizlemeye başladım.Bu işi yaparken


 Uzun zamandır bu gifleri kullanmıyordum. Çok seviyorum bu gifleri:))
Bu arada google resimlerime denk geldim. Dünkü hazırladığım yağmur müzikli postun resimleri 2007 yılına ait. Kendiminde bir kaç resmine denk geldim İstanbul maltepe sahilde kuzenimle otururken bir resim bir de burada arkadaşın nikah şahidi olmuştum onun resmi. Hey gidi günler dedim kendimce....
Rahmetli babamla annemin resmine rastladım....


Sağlık bakanlığı normalleşmeyi anlatıyor şu an tv de, artık Dışarı çıkabilecekmiyiz acaba?
65 yaş üstü 4 saat dışarı çıkma olayı var bu çok güzel bir olay...


Annem kireç tuttu evde dışarı çıkarabileceğim onu artık.
Sık kullanılanları temizlemesi bitsin sonra kaydettiğim resimleride temizleyeceğim, bir sürü resim kaydetmişim.












8 yorum:

  1. aaa ne hoş gifler onlar bi hoşluk yapmışın blogunaa :)

    YanıtlaSil
  2. Buralarda yağmulu ve seviyorum. Mis gibi oluyor bahçe, gökyüzü bile parlıyor yağmur sonrası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yağmur sonrası güzel bir koku oluyor. bahçede çamur oluyor tabii daha ekemedik doğru dürüst.

      Sil
  3. Allah rahmetler eylesin babacığına. ah 2007 yılına tekrar dönebilsek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sağol canım. giden yıllar gidiyor geri gelmiyor maalesef

      Sil
  4. Bizim buralarda öyle bir kapatıyor az bişey döküyor tekrar açıyor çok kararsız hava. Neyse ki erkenden hava güneşliyken pazarımı yapıp geldim. Biz iyi kötü çıkıp yürüyoruz bende oğluşuma üzülüyordum neyseki izinler çıktı hem 65 yaş üstü hem gençler nihayet yürüyebilecekler dışarıda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu gün burası açıktı yağmadı bende işlerimi hallettim.

      Sil