KEDERLERİ DAĞITAN AKIL İLE BİLGELİKTİR

02 Mayıs 2020


Annem bu sene korona dolayısı ile çiçeksiz kalmıştı. Çünkü pazara çiçekçiler açmıyordu, bende gitmediğim için alamıyordum. Durum böyle olunca komşumuz Süleyman ağbinin çiçek serasına gittik. Bazı çiçekler kuruduğu için saksıları boş kalmış:))


Renk renk çeşit çeşit çiçekler....


Gözüm bunlarda kaldı:))




Evin kedisi de bize eşlik etti gezerken serayı:))


Ben anneler gününü bu çiçekleri alarak aradan çıkardım. O beğendi seçti bana da ücretini ödemek düştü.

24 yorum:

  1. :))
    Çok iyi fikir . Şu an köyde olsaydınız her yer çiçek dolu

    YanıtlaSil
  2. ne güzel çiçekler öyle renk renk 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. ayy harika... çiçekçiye gidip gitmemek arasında kararsız kalmışken ibre olumluya döndü birden bu fotoğraflarla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidebilirsin o çeşitlerin içinde kayboldum ben. Annem sardunya hastası illaki renk renk olacak bir kaç saksısı boşmuş onlara aldık.

      Sil
  4. Çiçekler harika görünüyor. Buradan Anneler gününü de kutlamadan gitmeyim... 🌸🌸

    YanıtlaSil
  5. Harika bir hediye olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir hediye olmuş, rengarenk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu çok sevindi eve gelince ilk iş saksılara onları ekmek oldu.

      Sil
  7. Bu baharda balkon ve bahçede rengarenk çiçeklere evsahibi yapmayı düşünüyordum ama hiç bir yere çıkamadık. Bundan sonrasında inşallah niyetimi gerçekleştireceğim. Anneniz güle güle kullansın çiçeklerini <3 :))

    YanıtlaSil
  8. Ah ne kadar güzel bir hediye hepsi çok güzel rengarenk

    YanıtlaSil
  9. oh ne güzel yaaa çiçekçiye gidebilmeek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzeldi mahallede olunca hemen yakıncacık.

      Sil
  10. Süleyman ağabeyinizin mükemmel serasına eşlik ettik. Son zamanlarda gördüğüm en güzel fotoğraflardan biriydi. Çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil