HERKES ÖZGÜRLÜKTEN YANA

22 Mayıs 2020


Dün cam sildim ya, sabaha karşı yağmur yağıyordu kalktığımda:)) böyle olur zaten hep...
Sabah kalktığımda dinmişti ama, bizimkilerde kahvaltılarını yapmışlardı. Ağbimin insülünü yaptım. Saat 11:30 a kadar evde oyalandım işler ile. Dün kitapçımdan mesaj gelmişti kitabımın geldiğine dair 12 de açtığı için dükkanı ona göre evden çıkmam gerekiyordu.


Saat 11:30 gibi evden çıktım A101 e gittim minik sütlerden aldım ağbime sabahları kahvaltıda süt içiyor çünkü. Ordan peynirciye geçtim, sahibi hakan orada imiş, hemen işimi halletti çıkarken de ağbime selam söyledi. Manava geçtim sebze meyve aldım kirazın kilosu 40 lira olmuş:)) Oradan kuruyemişçiye geçtim kuruyemiş ve çikolata şekerlerden aldım. Tatlıcıya geçtim 1 kilo baklava aldım. Ne olur ne olmaz bizim yan komşular gelir gene gelir:)) oradan kitapçıma geçtim kitabım gelmiş onu aldım. Minibüs ile eve geldim. Ağbim yürüyüşe çıkıyordu öğlen yemeği yedin mi dedim hayır dedi. Annem de bir karık daha biber ekmiş oturuyordu. Öğlen yemeklerini yediler biri yürüyüşe çıktı biri içeri girdi uzandı. Ben bir film izledim.





2 yorum:

  1. tatlı bayram olsun. bu filmi not aldım. filmleri nasıl seçiyon sen sölesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. netten rastgele seçiyorum deep.303 filmi de güzel tavsiye ederim.

      Sil