ÖĞÜTLER ANCAK ÖĞÜT VERENE YARARLIDIR.

26 Mayıs 2020


Sessiz, sakin, rüzgarlı sıradan bir gün. Normal gündelik işler yapıldı. Biraz bahçede dolandık çer çöp toplandı. Öğlen yemeği yenildi.


ASLINDA SENDE BENİM GİBİSİN

Başarılı bir sanat simsarı olan Ron Hall; iş hayatında ne kadar başarılı olursa olsun, özel hayatında sürekli başarısızlığa mahkum biridir. Bitmek üzere olan evliliğini kurtarması için, karısı ona son bir şans verir. Buna göre Ron, bir evsiz ile arkadaşlık edecektir. Ancak çiftimizin hayatına giren bu evsiz, her ikisini de derinden etkileyecek, farklı düşünce yapılarına garkedecektir...İzlemekte olduğunuz Same Kind of Different as Me, aynı adlı çok satan kitaptan uyarlandı.

Bayramın son gün filmi idi, gözyaşları ile bitirdim filmi.







10 yorum:

  1. Önerdiğin ilk filmi izlemek isterim. Çok teşekkürler. İyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  2. Sayenizde izleyecek yeni şeyler keşfettim. Kitaptan uyarlama olan ilgimi çekti, ona bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  3. ilk film güzelmiş.izlemek isterdim..
    netflix almamakta direniyorum ,dizi de sürükleyici anlattıgınız kadarıyla.

    YanıtlaSil
  4. hımms, bu diziyi duymadım, bakcam, bir de in the dark demiştin, onu da duymadıım :) o kadar dizi ve film izliyom, sen hep bilmediklerimi buluyon, ne güzeeel :)

    YanıtlaSil