KAPATTIM GÖNÜL GÖZÜMÜ

17 Mayıs 2020


Bugün dün temizlik yaptığım için, bu tür bir işleme başvurmadım. Normal gündelik işleri yaptım. Yatak topla, bulaşık yıka, çamaşır yıka. Zaten hava da sıcaktı, akşam üzeri şimdi biraz serinledi.


Bugün annem domates karığı yaptı, komşu biraz daha domates fidesi verdi. Toplamda 4 karık domates fidemiz 2 karıkta biber fidemiz var. Maydonoz ektik bu sabah 2 çeşitti.


Ben tüm gün oturdum, elişi olarak yeğenime yaptığım çantanın motiflerini bitirip ekledim. Ağzını yarın sık iğne geçeceğim. Pazartesi de astarlanması için vereceğim. Bu arada sıradan iki film izledim.


LUCE 

Açık görüşlü bir çift, evlatlık edindikleri çocuğun okulda oldukça rahatsız edici bir tez yazdığını duyduklarında onun hakkındaki düşüncelerini tekrar gözden geçirmek zorunda kalırlar. 2019 ABD yapımı Luce filmini Julius Onah yönetiyor. Dram türündeki Luce filminin başrolünde Naomi Watts oynuyor.










2 yorum: