OKUDUKLARIM 26 ÖLÜM MELEĞİ

08 Mayıs 2020



İstanbul’un sayılı zenginlerinden birisiniz, milyonlarca insanın hayal bile edemeyeceği bir servet ve şöhrete sahipsiniz... Banka hesaplarınızda torunlarınızın çocuklarına dahi rahat bir hayat sağlamaya yetecek miktarda paranız, adedini bile tam olarak bilmediğiniz gayrimenkulleriniz, şirketleriniz, Boğaz’da nefis bir yalınız, Akdeniz sahillerinde üç yazlığınız var... Üstelik henüz yirmi yedi yaşında, çok da yakışıklı bir gençsiniz ve etrafınızda yüzlerce güzel kadın cirit atıyor...

Bu adamın yerinde olmak ister miydiniz?

Cem Baransel, aileden varlıklı zengin bir iş adamı.Bunca varlığın içerisinde beynindeki ur nedeniyle hayattan bağlarını kopartmış, bir köşede ölümü bekliyor.
Çok sevdiği arkadaşları Tahir ve Cengiz'in arkasından çevirdiği işleri anlamasıyla beraber hayata dört elle sarılıyor.
İnatçı bir yapıya sahip olan Cem, ailesiyle ilgili tüm detaylara her adımda biraz daha yaklaşıyor.

12 yorum:

  1. ilginç bir hikayesi varmış

    YanıtlaSil
  2. osman aysu çok seviyom on onbeş romanını okudum, bunu okumamışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen okumalısın, osman aysunun o kadar kitabı var mı yahu

      Sil
    2. 50 den fazla romanı var. yılda 2 tane yazıor.

      Sil
    3. oku oku bitmez bakayım ben birkaç tane daha osman aysu kitabı:))

      Sil
  3. Aynı isimde çok sayıda film, müzik ve kitap var. Bu kitabı ve hikayesini de yeni öğrenmiş oldum sayenizde:)

    YanıtlaSil
  4. Enteresan bir konusu varmış :)

    YanıtlaSil
  5. Osman Aysu sevilen bir yazar ama ben henüz okuma fırsatı bulamadım :)

    YanıtlaSil